17 mars 2012

Konversation

Är hemma utan man ett par dagar. Detta involverar en hel del far- och morföräldrar och en handfull tålamod. Än så länge går det bra. Men skitsamma. Just nu sitter jag här i soffan och blir på riktigt, jävligt förbannad på mig själv.

NU går JAG och lägger mig, hör jag det??? Svara mig unga dam, ögonabums.

Säger jag till mig själv hela tiden. Och ändå sitter jag här. Blir så himla trött av att tala till döva öron dag ut och dag in.

Skulle behöva en boxning i rätt riktning. Mot sängen då?

1 kommentar:

Fia FIT sa...

Känner igen det där! Alldeles för väl. Vad skulle hända om du gick och la dig? Skulle de riva stället ;-)?

Mina har varit borta i tio dagar och kommer hem imorgon. Problemet är att de inte får prata högt och skrika eftersom jag har opererat örat.

Hur man får två aktiva och superglada pojkar på 5 och 4 år att förstå det, vet jag inte. Jag har testat förr men de verkar ha lite svårt att ta in det...