07 maj 2011

Nu

Har sprungit den där milen idag. Runt den här Holmen. Och vilken folkfest! Vi tokspurtade i mål och kom in på 1:05. När jag anmälde mig till loppet tänkte jag att mitt mål skulle vara att springa under timmen. När jag stod vid starten idag kände jag att jag var glad om jag orkade springa hela vägen runt. Att ladda med fyra dygn utan pappa/make och alldeles för lite träning var väl inte optimalt.
Nu sitter jag i soffan med en redig Britney-knut på huvet och leker med photobooth. Varje gång jag öppnar det programmet förväntar jag mig att Amanda Schulman ska titta tillbaka men istället är det bara glåmiga, tråkiga jag. Får väl duga då.

2 kommentarer:

C sa...

Duger fint. Och grattis till finfin prestation!

Bettan sa...

heja dig! Bra jobbat, jag tror inte jag hade klarat en kilometer springande oavsett om jag precis har fått barn eller inte. Så jag är impad av tiden :)