13 februari 2008

Lost in Cloverfield

Gårdagskvällen innehöll både kvalitet och kvantitet. Jag mötte upp mannen i mitt liv vid 17.30 för en urromantisk middag på Kungshallen. Jag åt meze, sjukt gott. Han åt scampi som jag fick kväljningar av. Efter detta stod två stolar på rad 15 i salong 1 på biografen Rigoletto och väntade på oss. Cloverfield. Fyfan vad läbbigt. Men bra. Strax innan 20 klev vi ut på Kungsgatan. Vid den tiden i vanliga fall har vi knappt ätit middag. Grymt! Så vi gick hem och slukade det senaste avsnittet av Lost. Också läbbigt. Men bra.

Det bästa är att jag har ett litet minne av gårdagkvällen kvar i väskan. En halv rulle Center. Ooooh!

2 kommentarer:

Unknown sa...

jag vill se den där cloverfield, den verkar så läskig men namnet inbringar ingen skrämd känsla.........

JenJen sa...

Ja, inte visste jag att två händer och tio fingrar kunde dölja så mycket ansikte... Gå och se!