06 oktober 2012

Jordens bästa lördag

Började med gympa som vanligt. Ingen sovmorgon på lördagar inte.









Bakluckeloppis! Ja, jag är precis så nöjd som jag ser ut för jag var helt sjukt taggad på detta. Vi sålde saker (på slutet 5 kr/st) för 1500, resten ligger nu i myrornas insamlingslåda på åvc i Bromma. Soligt, krispigt och färgexplosioner i naturen - min bästa årstid är här. Kort är den så man måste powernjuta.

Ikväll somnade jag i soffan framför s2e11 av Mad Men, något som är anmärkningsvärt eftersom det är jordens bästa serie och gör att jag nästan aldrig somnar i soffan längre. Trött som ett barn är jag. Nu ladda med många timmars sömn inför morgondagens bemärkelsedag.

1 kommentar:

Tove Kungsholmen sa...

Här är jag!

Hur går det med Garnier BB-cremen? Vill gärna ha en recension. Helst på min blogg så jag ser den... Är verkligen urkass på allt som har med bloggar att göra just nu.