02 november 2009

Nä hörrni

Helt ärligt nudå. Jag kan knappt sova på nätterna för jag oroar mig för vad som kommer hända i januari. Vad i helsike ska jag göra då? Mollsan ska ju in på dagis, Jens jobbar ju på sitt uberviktiga konsultjobb, jag ... Det är här ni kommer in, jag behöver hjälp! Det finns nämligen inga jobb att söka. Eller jo. Det har funnits fyra för att vara exakt. Alla är sökta. Men så fort man klickar på skicka i mailet så blir ju hela livet en olidlig cliffhanger. Jag behöver alternativa exits. Exits från detta dekadenta liv som mammaledig (jag skriver mammaleid eftersom den här föräldraledigheten blev en enda lång mammaledighet. Mamma är bäst!)

1 kommentar:

C sa...

Ah... jättesvårt läge att komma ut i. Hoppas du hittar något. Det bästa tipset är väl att bombardera dem du skulle vara intresserad av att jobba hos med ansökningar - via AF är det nästan alltid svårt att söka - även via annons, är min erfarenhet. Lycka till!