15 februari 2008

You got my heart beating like an 808

Så var det igår kväll i alla fall. Fixa ritningar, stressa hem, sitta i kö på E4:an (jag lärde mig inte av ditt misstag, mamma...), hitta parkering, in och toktrycka i mig fyra pannkakor med grädde och jordgubbssylt (mmmmmums), vips in i duschen, byta om, på med klänningen (som var något tajtare än jag minns den, vafaaan), på med stövlar, ut i bilen, hinna till posten för att posta expressbrev till Gävle, köra in i snöstormen Gunnar på Strandvägen, vidare till Bergwaldhallen för rysk ortodox konsert, tillbaka hem igen och inse att jag fått näsblod för första gången på 28 år, 3 månader, 3 veckor och 6 dagar (alltså hela mitt liv). Åh, hoppas Klutt inte får näsblod bara... Stackare.

1 kommentar:

Unknown sa...

ojdå Jenny alltså du är gravid, ingen jävla 100m häcklöpare..... ska moster behöva bli arg på riktigt?